q

Köpinformation

Priser: Priserna på Intabs hemsida är exklusive moms och frakt.

Leverantörsfakturor: Om ni inte använder er av e-faktura kan ni maila fakturor till admin@intab.se

Betalning: Normalt gäller betalningsvillkor med 30 dagars netto. Vid överskridande debiteras dröjsmålsränta. Då vi arbetar för ett papperslöst samhälle skickar vi gärna e-fakturor. Intabs Bankgironummer är: 234-0859

Leverans: Fritt Stenkullen. Leverans sker oftast med PostNord.

Öppet köp och lån: Intab har öppet köp på samtliga av sina standardprodukter under två veckor. Inför köp möjliggör vi lån av vissa produkter. Kunden står för returfrakten och artiklarna ska vara i nyskick vid ankomst till Intab.

Garanti: Vid köp av våra produkter gäller ett års garanti.

Vi vill värna om miljön. Därför tar vi ut en avgift för de kunder som inte vill ha PDF- eller e-faktura.

Vi tar helst emot e-faktura: Peppol 0007:5561002337
Mail leverantörsfakturor: inbox.lev.1449143@arkivplats.se

Stort tack på förhand!

 

Mer leveransinformation hittar du här.

 

Angående kundspecifika dokument

Vi på Intab ser ett växande antal inkommande kundspecifika dokument som vi ombeds fylla i och returnera. Dessa är ofta omfattande och tar en betydande del av vår produktiva arbetstid i anspråk. Som ett mindre företag, utan en särskild administrativ avdelning för denna typ av ärenden, påverkar detta vår effektivitet i hög grad. Dokumenten är i många fall generellt utformade och gör ingen skillnad mellan vår verksamhet och företag med flera hundra anställda.

Vi vill understryka att vi följer gällande lagstiftning, innehar relevanta ISO-certifieringar och kontinuerligt håller oss uppdaterade kring förändringar i lagar och regelverk.

Mot denna bakgrund behöver vi framöver debitera den tid som läggs på att hantera dessa dokument. Vi hoppas på er förståelse för detta och ser fram emot att även fortsättningsvis kunna bistå er på bästa sätt.

Med vänliga hälsningar
Intab